برا ما برعکس من باس به مامانم بگم😂😂

برا ما برعکس من باس به مامانم بگم😂😂
#تاسیان
دیدگاه ها (۲)

با عمو هاتف میخوای کار کنی یا با حبیب ؟؟#رهایم_کن#لیسانسه_ها

اکراین مردمی از یاد رفته...#اکراین #از_یاد_رفته

اینو می‌خوام بزارم پروف چطوره؟؟

بچه ها من دارم میرم مسافرت ببخشید یه چند وقتی نمیتونم فعالیت...

خودش میمونه...:)تاسیان🌬اصکی ممنوعه ها بگم

من با شوشو 💓💝🎀

برا من که همون مامانم جای بابامو میگرفت🙄🙄

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط