کاشکی بشه برگردی دلمون واسه

کاشکی بشه برگردی دلمون واسه
بازیات خیلی تنگ شده 😔😔🖤
دیدگاه ها (۱)

🤣🤣🤣🤦‍♀️

اگه بازیکنای پرسپولیس دختربودن 🤦‍♀️فقط عبدی

سیب زمینی شکل دار🤣🤣🤣🤦‍♀️

😔😔😔

کاشکی میشد برگردی 🖤

عطیه دلمون خیلی تنگ شده ..(:💔دعامون کن#بازنشر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط