⁨تنها کسی که همیشه باید بهش پناه ببری فقط امام زمانه💔

⁨تنها کسی که همیشه باید بهش پناه ببری فقط امام زمانه💔
.
.
.
#پلنر مهدوی
دیدگاه ها (۰)

باز دلم..!هواتو کرده یار جمکرانی...🥺

﷽عجیب ولی واقعی!این تصویر ب سرعت تو شبکه های اجتماعی در حال ...

کاش یه آغوش گرم بود که بتونیم همیشه بهش پناه ببریم

بامااگه دشمن بشه تمام زمانه، این مملکت، مملکت امام زمانه..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط