.....ولی اون یه نفر برای یکی دیگه قلبش اینجوریه

.....ولی اون یه نفر برای یکی دیگه قلبش اینجوریه
دیدگاه ها (۱۲)

خیلی خشم میاد

اون لبخنددد کوفتیشش کاش نمیدیدمم...

کیوتاااااااا دارم سریالشو میبینم خیلی قشنگه

نمیدونم چرا ولی این صحنه رو یاد خودمو و اون میندازه و خیلی د...

اگه اون یه نفر با یکی دیگه لاس بزنه:🎀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط