دیگه نمی‌کردم با تو موجی...

دیگه نمی‌کردم با تو موجی...
دیدگاه ها (۰)

الآنم داری در میری؟؟؟

گوسفندای گله اینجا میوفته تو دام بعداً 👋🏼👋🏼

حسام تی ام گادددددددد🔥💥

احساساتم شده R.I.P

ولی نمیگردم دیگه با تو موجی🤍💤

تو رستم تهمتنی ؛ چرا دیگه نمی زنی؟تو شیر پیل افکنی ؛ چرا دیگ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط