وقتی بچه بودیم بازی میکردیم

وقتی بچه بودیم بازی میکردیم
دیدگاه ها (۴)

منو دوستم بعد از آشتی

اصلا به خاطر آهنگش نزاشتما 😁😁😁😁

عهههه دوستم زهرا عه که

سمممیادم نمیاد از کی اسکی رفتم بیا ۱۰ بک بگیر

ههه ولی ما بچم بودیم یه گوشه میشستیم به بچها که تو کوچه بازی...

بدون اینکه معنیشو بدونیم بازی میکردیم👍

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط