رفتیم حرم مخ بزنیم مخ ما رو زده

🥺😂😂
دیدگاه ها (۰)

آقا امروز رفتم تهران شاه عبدالعظیم کسی نبود تنها بودم

درسته سگ گاز میگیره ولی وفاداریشم از خیلیا بیشتره یا

مخ زده شد💅🏻✨️

یادمه قبلا تو مخ یه آخونده رو زده بودم تا فهمید حرفاشو اسکری...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط