هیچ دلیلی خیانتو توجیح نمیکنه..🖤🥀

هیچ دلیلی خیانتو توجیح نمیکنه..🖤🥀
دیدگاه ها (۱)

کسی به دلتنگی عادت نمیکنه...🖤🥀

با همه بگو و بخند داشته باشولی به هیچکی اعتماد نکن.

بدترین نوعِ ناراحتےاونیہ ڪہ نمیتونے دلیلشو توضیح بدی...

بزرگترین خیانتو....خودِ آدم به خودش میکنه..وقتی بخاطر دیگران...

گریم اثر نمیکنه مرگ خبر نمیکنه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط