عاشق انتظاریم که پایانش تو باشی...:)

دیدگاه ها (۰)

جاتو به سایتم نمیدم.

ولی... سر تو با کسی شوخی ندارم..

تو عشق ناب منی:))

:)

خوشا صبری که پایانش تو باشی

من باشم (((تو❤️)))باشی و جاده ای که پایانش کربلای معلی باشه....

چه بمیرم چه بمانمتو را دیوانه وار تر دیوانه خواهم بودتو را ع...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط