ی روز نباشم ! میمیری ! 💔

ی روز نباشم ! میمیری ! 💔
دیدگاه ها (۰)

همین زندگی پوچست (: 🖤

قشنگ شد ؟ ادیت خودمع ؟! نظر بدید از ۱تا ۱۰

ب خیلیا گفتیم میموندی کاشکی ....! ,🖤 اینجارو خیلی خوب میگ !!...

ولی نوحم ....!

اگه من نباشم تو بغلتی روز کارما میزنه کمرت

خوشگلام ببخشید نت ندارم شاید یکی دو روز نباشم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط