بعد بهم میگن سنگ دل و بی احساس

بعد بهم میگن سنگ دل و بی احساس
انقدر گفتن خودم قبول کردم سنگ دلم و هم بی احساس و حتی اگر نبودم شدم😅
دیدگاه ها (۱۲)

باشه پرنسس؟

بابا خو حوصله ی صبحت ندارم ولم کنیدددد

اهم واقعا مشکلم اینه 🤕

خیلی خیلی بدههه یعنی این حس قشنگ میرینه به اون روزم😅😕

بهم بگو نامجون؛چون همه چهرمو مسخره کردنبهم بگو جین؛چون منو م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط