بدون کپشن

بدون کپشن
دیدگاه ها (۰)

هه تنها چیزی ک دارم

اگه عاشق باشی عقلتو از دست میدیاگه عاقل باشی احساساتتو

فیلم معرفی کنین

I,m just a fcking loser .but who cares?heh..I,m not.

کپشن ؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط