#درخواستی

#درخواستی
صدای کی بهتره؟💜🥺
دیدگاه ها (۳۰)

فقط وایب فرانسویش.....(:آهنگ : Derniers danse ai jk

عررررر چه خوب بود...<:چه قدر معنیش زیباست 😂💔

به نظرتون صداش شبیه جونکوکه ؟ از نظر یکم هست ولی از نظرم دوس...

جونکوک و جنی در ایونت کلوین کلین در سئول⁦(≧▽≦)⁩اصلا آدم می ت...

اس اول صدای خودم است دوم صدای آجیم

هر جا بری دنبالت میام

صدای 8 بیت(درخواستی داداشم)@j465uhtuhفالوش کنید^-^

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط