osamu_dazai_33 79223142

دیدگاه ها (۰)

عسلیا اگه شهرتون رو بمب می زنن امیدوارم حالتون خوب باشه

حوصلم سر رفتهههههههههههه

در دل اگر که گندم ری کشته ای نیا خود را به پای درهم اگه کشته...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط