میدونی آدما چیکار میکنن...

دیدگاه ها (۰)

اون همه آدم...

دوست دارم مال تو باشم...

میخوامت کلی...

گریه نکن...

کاری که ادما با ذوقم میکنن:))

ادما میان که برنحتی سایت هم تو روشنایی ولت میکنن، ادما.؟!مهم...

میدونی چیه ادما ارزش همدیگرو ندارن ولی فاز درک کردن میگیرن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط