شهر ما برف اومده. خیلی زیاد هنوزم داره میاد

شهر ما برف اومده. خیلی زیاد هنوزم داره میاد
دیدگاه ها (۰)

نمیدونم شاید یکی بیاد که خیلی بیشتر از اون دوسش داشته باشم و...

ماه هاست که نخوابیدم

‌یه وقتایی ماهی خودشو دار میزنه تو هم فکر میکنی ماهیگیری! ‌ ...

لذت ببر نعناع!

قراره جمعیت خیلی زیاد باشه برای همین نیرو زیاد اومده

وای داره برف میاد بستنی بخوری 🫠🫠🫠

باحالن خیلی زیاد به چشماتونم خیلی میاد:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط