دوسیت دارم 🥹🦭🎀💖

دوسیت دارم 🥹🦭🎀💖
دیدگاه ها (۱)

وقتی میبینم از پست خوشت اومده ولی لایک نمیکنی :

چون خیلی پارمیدا رو دوست داشتید ازش اگه پیدا کردم بیشتر میزا...

کیا اینطوری هستن ؟

کیوت 🥹🤏💖

دوستت دارم چون تنهاترین فکر تنهایی منی.دوستت دارم چون زیباتر...

اخلاق گوهی دارم دل مهربونیت دارم.)))

من هرچه دارم از تو دارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط