قلبام❤️‍🩹😢

قلبام❤️‍🩹😢
دیدگاه ها (۴)

کی داره نگاش میکنه!!

چه قشنگ توصیف کرد :') باهاش موافقین؟توصیف شما از عشق یکطرفه ...

یی فان

آرامش

درود قلبامببخشید چند روز نبودم واقعا حالم خوب نبود

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط