دلتنگم، دلتنگم،

دلتنگم، دلتنگم،
دلتنگ تو؛.............
دیدگاه ها (۰)

دل میخواد عزیز دلیل نمیخواد که!............

🙃🖤

رفیقمه

🤣🤣

دلتنگم دلتنگم دلتنگ توهم 🥺🖤

نیستی تا از حضورت فیض به همه جانب بریم

فقط اونجا که مهدی رسولی میگه :- دلتنگم ، دلتنگ لبخند آقای شه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط