دوستای زیادی ندارم

دوستای زیادی ندارم
ولی یدونه دارم
خودش تنهایی
به همه دنیا
می ارزه🪐
دیدگاه ها (۰)

ارسلان و نیکا✨🤞🏻

💗

نیکا و ارسلان💗🖤

❤️🎶

سلامممخوب هستید؟من مهدیا هستم تازه به ویسگون اومدم۱۸ سالمه د...

خب راستش با رفتنه من واقعا کسی تنها نمیشه حتی ناراحتم نمیشه ...

من چیزای زیادی ندارم اما تو رو دارم و تو برام کافی‌ هستی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط