اخه بی حیا چرا درو باز میکنی؟؟؟؟

اخه بی حیا چرا درو باز میکنی؟؟؟؟
دیدگاه ها (۲)

اینم که بیشترتون میدونین

...........

خدا......

..........سکته

کدوم درو انتخاب میکنی

.قانون زندگی اینه که بایداول بکاری و بعد درو کنی.تو نمیتونی ...

سلام جوجه رنگی ها میخوام سناریو بزارم اگه سناریو درخواستی دا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط