بچه ها 😂 شبکه ۱ صدا و سیما تهران تو تلویزیون داشت درمورد

بچه ها 😂 شبکه ۱ صدا و سیما تهران تو تلویزیون داشت درمورد کره جنوبی حرف می‌زد 😂 بعد شروع کرد به گفتن صنعت کیپاپ ...
بی تی اسو نشون داد تو کاخ سفید که داشتن راه میرفتن و بعد نشون داد که رئیس جمهور آمریکا داشت با پسرا حرف می‌زد 🫣
بعد گفت ادامش رو فردا میزاره 😒
بریم بریزیم رو سرشون بکشیمشون یا نه ؟؟
دیدگاه ها (۲)

چرا که نه :))

الان بگین کدوم؟ آرمیا وحشی ان یا بلینکا ؟

نامی 😭😢

فرشته کوچولو.....پارت ۳

آیا هر عشقی از نفرت شروع می شود?

وقتی حسودی میکنه... Part 1#هیونجینبا عصبانیت به تویی که کنار...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط