نمیبینی دوست دارم

دیدگاه ها (۰)

درسته بازی خوبه ولی نه با قلبه یکی🖤

شاید یهو گم و گور بشم

زندگی دروغ بود

نمیبینی دوست دارم☆

خب دوباره ویسگون دایرکتارو به فنا داد و من قشنگ دارم حرص میخ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط