میمیرین حداقل تظاهر به دوست داشتنم بکنید؟

میمیرین حداقل تظاهر به دوست داشتنم بکنید؟

دوست داشتن من انقدر سخته..؟
دیدگاه ها (۰)

اوکی..جدی میگم...اوکیه..خوبم..واقعا خوبمفقط میخوام تنها باشم...

یکی بیاد منو با خودش ببره..

me

دخترای قشنگم ارایش کنید، هرکی گفت چرا انقدر ارایش میکنی اونم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط