اولش یه گزارش معمولی بود تا اینکه روضه ای شد برای امام حس

اولش یه گزارش معمولی بود تا اینکه روضه ای شد برای امام حسین..🖤🖤😔
دیدگاه ها (۲)

دلتنگی حادثه ایست که بی خیر یهوویی میاد میشینه روی دلت..😔💔

سلامتی داداش محراب م..❤️❤️❤️دلتنگتیم ..❤️

بیاییم در اولین پنج شنبه ماه محرم فراموش نکنیم ان عاشقای حس...

🎼🖤🎼💔🎼🥀🎼😔🎼🎼🎼🥀

مادر امسال هم با عنایت خدا و امام حسین روضه هایت را برگزار م...

روضه نمیخواهد تنی که سر نداره 😪😭 یا امام حسین ع

مظلومانه ترین نامه ی بی پاسخ دنیا😭🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط