دوست؟

دوست؟
فرند؟ نسبت؟
آبجی!؟
داداش؟
نینی؟
بچم!؟
هرچی باشه میام...
دیدگاه ها (۰)

تایپم تا ابد

نسبت؟ دوست؟ کوفت؟ زهر مار؟ایگگگگگ؟؟؟؟؟؟؟ ای بابا خب به(کیرم)

نسبت؟ دوست؟ فرند؟ هرچی؟ تو کامنتا بگین یا بیاین پیایگ؟؟ مگه ...

فرند؟نسبت؟ناناز دخمل؟بیاید نسبت بزنیم یا فرند شین دوست دارن ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط