زبان انگیلیسیت بده یا خوب ?

زبان انگیلیسیت بده یا خوب ?
دیدگاه ها (۳)

دلم براشون تنگ شده می‌خوام گریه کنم کمکم😭

تو عروسی ها خانوم میشی یا دلقک ?

دلم واسه این دلقک بازی هاشون تنگ شده

انصافاً این حقه

با هردو زبان خیلی خوب میشه اهنگسخن دیگری ندارم

نظر بدین خوب درست کردم یا بده من که میگم بده 😞

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط