واقعا من فقط اینجوریم؟مثلا برا یکی هزار تا پیام میفرستم ب
واقعا من فقط اینجوریم؟مثلا برا یکی هزار تا پیام میفرستم بعد میبینم مثلا آنلاین نیست و یه جوری دارم مزاحمش میشم پاک میکنم هزار بار تاحالا اینطوری شده
- ۹.۶k
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط