واقعا من فقط اینجوریم؟مثلا برا یکی هزار تا پیام میفرستم ب

واقعا من فقط اینجوریم؟مثلا برا یکی هزار تا پیام میفرستم بعد میبینم مثلا آنلاین نیست و یه جوری دارم مزاحمش میشم پاک میکنم هزار بار تاحالا اینطوری شده
دیدگاه ها (۷)

من رو به فالور هام :

من بهتون میگم

من وقتی حوصلم سر میره

بچه ها واقعا ببخشید که دعوا شد یه فالو ورم باهاش دعوا کردم ...

نمیدونم چرا ولی هر وقت این ترندو میبینم یه جوری میشم.. نمیدو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط