نکنین دیگه ۱۱ هزاروصدو دوتا قدم ورداشتع بچهههه😂😂

نکنین دیگه ۱۱ هزاروصدو دوتا قدم ورداشتع بچهههه😂😂
فقط خب خب گفتناااش
و نوچ نوچ کردنلشسس
تیییایتییکیتسسکگیگسک
اصن کلا گوله نمکه بچم😃😂
دیدگاه ها (۰)

ادیت خودم:)

ادیت خودمه:)چطورشده؟

گوگولییییی

به حق چیزای ندیده😂نمیخونینم بگین بچه الکی نخونه دیگه😂

˙✧˖°𝒜𝓊𝓃𝓉 𝒩𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃  ༘ ⋆。˚ ᕬ ᕬ („. .„) 🍓⊂ )های ماهزادامم🧚‍♀...

پارت ۱۲۸کیان : تو تنها کسی نیستی که مسخره ات یا اذیتت میکنن....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط