بام قضاوت

بام قضاوت
به شیروانے بلندے می‌ماند
با شیب بسیار تند ڪه
آدم‌هایے ڪه از آن بالا می‌روند،
ناگزیر، یا از این سمت می‌افتند،
یا از سمت دیگر و هیچ‌ڪس توان
ایستادن در میانه‌ے این بام را ندارد.

پس بیخیالِ حرف مردم شو
درگیر قضاوت‌ها نباش و
هرجور راحتے زندگے ڪن !
دیدگاه ها (۲)

خواندن بدون اندیشه بیهوده ست واندیشه بدون خواندن خطرناک....

ارتیس بازی به چه قیمتی 🤔🤔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط