به قول نیک جواب ابلهان خاموشیه

به قول نیک جواب ابلهان خاموشیه
دیدگاه ها (۲۲)

فقد آقا روباهه عشق ❤️‍🩹🥀

دلم برا این دختره تنگ شده

ادیتم چطوره ؟ میدونم گند زدم🤣

و این شاهکار هم امشب تموم شد ...

"در جواب ابلهان، آن قدر خاموش ماندم"که گفتند حرف حساب جواب ن...

و مرگ زیبا ترین خاموشیه جهان است :)🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط