با من تنها باش :)

با من تنها باش :)
دیدگاه ها (۰)

وایب هوپی

کاش کسی بود

شانه هایت را برای گریه کردن میخواهم

_تو پیرمرد نیستی تو جذاب ترین سرگرد روی زمینی.

کاپ؟ باتم باش ، ترجیحا تهیونگ یا جونگکوک باش یا حتما رول بو...

نیم کیلو باش مرد باش

همیشه خاص باش الماس باش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط