لیسام🙃🤍

لیسام🙃🤍
خودش می‌دونه کیه تگش نمیکنم خیلی دوسش دارم ولی دوسم نداره بهش پیام ندم هم پیام نمیده جالبه نع؟
دیدگاه ها (۴۵)

🙃🙃

واقعا بدترین حس اینه که با گریه غذا بخوری من چند دقیقه پیش ا...

سلامم بیاید حرف بزنیم🤍

بگید؟

یکی : یه اسمی هست جدیدن خیلی راجبش صحبت میکنن هرچی می پرسم و...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط