⭕️فواد ایزدی: ایران از تنگه هرمز عوارض نخواهد گرفت، بعد ا
⭕️فواد ایزدی: ایران از تنگه هرمز عوارض نخواهد گرفت، بعد از ۶۰ روز آمریکا از تنگه هرمز عوارض خواهد گرفت!
چهخبره؟؟ دارید چیکار میکنید آقایون؟؟😐
🔰رسانه مستقل #پدرفتنه 👇
🆔 @pedarefetneh |
🆔 @pedarefetneh |
چهخبره؟؟ دارید چیکار میکنید آقایون؟؟😐
🔰رسانه مستقل #پدرفتنه 👇
🆔 @pedarefetneh |
🆔 @pedarefetneh |
- ۵۵۵
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط