ددیه به تمام عیار😔👍

ددیه به تمام عیار😔👍
دیدگاه ها (۱۱)

اصن یع ساعته تو کَف این ایدیتم🌚

اقای جئون نمیگی اینطوری نگا کنی قلبمون وایمیسه

گودرتتتتتتت😔

یا حضرت پشمدیوار کجاس من با سر برم توش😂😔

اوف ددیه برای خودش

نامی باشه ددیه یه ملت باشه؟

ولی یونگی خیلی ددیه#مین_یونگی #یونگی #شوگا #مین_شوگا #آگوست_...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط