otaku_frind 79400349

دیدگاه ها (۰)

من رفتم کردم کتاب دیزی دارکر اومد این بود جمله هههخوراکی میخ...

حالا که اینطوره رمان خون نباشه کنکله

وای ادم خواران😅

پس دلیل اینکه این همه جنایی و و فانتزی میخونم اینه راستی ژان...

بد ترین حس ها😭🛐

با این مداحی معروف شد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط