رفتی و فقط خاطرت بردل جامانده.....

رفتی و فقط خاطرت بردل جامانده.....
دیدگاه ها (۰)

بودنت تمام چیزیه که یک عمر میخواستم...

صبحتون به شیرینی عشق...

رفتی اما ، نگاهی به پشت سرت بکن....شاید کسی بعدازرفتنت زانو ...

حال من بی تو دگر خوش نیست.....

روحت شاد داغ بردل نشسته 🖤😭🖤😭

روحت شاد داغ بردل نشسته 🖤😭🖤😭

افسوس که جامانده منم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط