بعد مردم تو یه شب 6 تا بچه میزنن به نام خودشون..

دیدگاه ها (۰)

بازم اومد تو ذهنمممممممم

همسایه ما هیچوقت کلید ساختمون رو با خودشون نمیبرنشب و نصف شب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط