لعنت 😂😂

لعنت 😂😂
دیدگاه ها (۷)

یه درصد فکر کنید اینجوری میشد ☠️☠️

گنگ 🌚☠️

لعنت به جریان اصلاحات، لعنت به کاسبان مذاکره، لعنت به خائنین...

لعنت بر روحانی لعنت بر ظریف لعنت بر سازشگر غرب گدا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط