و من بی عقل برای این گریه میکنم...

و من بی عقل برای این گریه میکنم...
دیدگاه ها (۲)

ولی وایبی که وینی میده>> این هیترا چی بهشون میرسه؟

دلم میخواد اینجوری... بگیرم پااارشون کنم... واقعا

داشتم امروز منفجر میشدم.. یکی بهم گفت چقدر دلت خوشه 🌚💔اخه ک....

شایدم بخوای منو.. من که نمیدونم.. چرا دارم دلداری میدم به خو...

من هنوز برای جاوید نام ها گریه میکنم

حس میکنم فقط منم که دیگه با این نمی رقصم بلکه گریه میکنم😔

فقط من وقتی این فیلم رو میبینم گریه میکنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط