اون لحظه که دید خاب نبوده.....

اون لحظه که دید خاب نبوده.....
دیدگاه ها (۷)

این فیلمرو هم خیلی دوست نداشتم

دهن لق...

یه بند کفش که دل همه ی ببیننده هارو برد

همه ی کیدرامرا سر این فیلم گریه کردن اگر گریه نکردی هنوز کید...

دلم میخاست پس از اون خاب شیرین

خاب اشتباه میکردم :(

جوانی خاب نازی بود بگذشت....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط