ادیت خودم 🥺

ادیت خودم 🥺
سخت ترین کاردنیابه دوش کشیدن عشق کسیه که دوست نداره:)
دیدگاه ها (۵)

ادیت خودم 🥺معجزه ایست دوست داشتنت بین میلیون هاادم:)

ادیت خودم 🥺پروکال سکشوال:)

ادیت خودم🥺دلم براش تنگه واین دلتنگیه دست خودم نیس:)

ادیت خودم چطور 🥺😃هیچکس نمیتونه جاتوبگیره...حتی اگه جایه اسمو...

سخت ترین بخش ادیت زدن برا ما ادیتورا : (انتخاب فونت)

ادیت خودمثبت عشق

بد ترین حس ؟ اونقدری که تو دوست داری باهاش حرف بزنی اون دوست...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط