مامان چیزه...باشه یاد میگیرم

مامان چیزه...باشه یاد میگیرم
دیدگاه ها (۰)

به خدا روانییی شدم

آره فرقش اینه

به جون مامان خیلی خوشگله 😭😭💘

عهه...خب چیزه مامان.....چیزه...

ولی اگه نایتمر معلمم باشه من همه ی درس هارو یاد میگیرم حتی ر...

علامت ا/ت+) علامت جنکوک _ علامت مامانت$ +چی میگ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط