⭕️ در همین وزارت امور خارجه دو تفکر وجود دارد؛ یکی تفکر ا
⭕️ در همین وزارت امور خارجه دو تفکر وجود دارد؛ یکی تفکر امیرعبداللهیانها، یکی تفکر برخی دیگر!
استاد حسن رحیم پور ازغدی:
🔹مهندس بازرگان که امام به او اعتماد کرده بود بعد از مدتی گفت شعار مرگ بر آمریکا ندهیم. ما که انقلابمان پیروز شده دیگر نیازی به مرگ بر آمریکا نداریم. برویم با آمریکا ببندیم.
🔸بعد از آن بنی صدر بود که همین نظر را داشت و بعد از تسخیر لانه جاسوسی گفت اینها دانشجویان خط شیطانند. بعدها معلوم شد چند نفر از اعضای دولت موقت اخبار ایران را برای سیا (CIA) ارسال میکردند و جاسوس بودند.
🎬 @Mostazafin_TV
استاد حسن رحیم پور ازغدی:
🔹مهندس بازرگان که امام به او اعتماد کرده بود بعد از مدتی گفت شعار مرگ بر آمریکا ندهیم. ما که انقلابمان پیروز شده دیگر نیازی به مرگ بر آمریکا نداریم. برویم با آمریکا ببندیم.
🔸بعد از آن بنی صدر بود که همین نظر را داشت و بعد از تسخیر لانه جاسوسی گفت اینها دانشجویان خط شیطانند. بعدها معلوم شد چند نفر از اعضای دولت موقت اخبار ایران را برای سیا (CIA) ارسال میکردند و جاسوس بودند.
🎬 @Mostazafin_TV
- ۲۷۴
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط