خدافظی

خدافظی
دیدگاه ها (۰)

هیشکس نمیتونیت عشقی ک نسبت بهت دارم ،رو درک کنه .

بر ما دلت نسوخت ...!!

میخوام فراموشش کنم ولی...

من نمیخوام خدافظی کنممم

بابا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط