جنگیدن یا تسلیم شدن مسئله این است 😐😂

😬🔫🇦🇫بسلامتی بچه افغانی
دیدگاه ها (۰)

ساندویچ خورد زنکه 😂🔫😂

مهم نیس ادما چقدتورو رنجیدن مهم اینه تو چقد بخشیدی چقد گذشت کردی وگفتی دمت گرم🥴🤦🏾‍♂️

‌‌   تا وقتی که با دیگران میلاسی   برای من زاپاسی! 😔😂 ‌

دمت گرم داداش 😂🤦🏾‍♂️

خانمها هم بعضا به این بلا در کشورهای خود با بد و بی‌حجابی و ...

بسلامتی این حال لعنتی کوفتیم🖤

اگه رفیق داری بسلامتی رفیقت این کلیب رو لایک کن🥰❤👍

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط