یه آدم بزرگ ؟

دیدگاه ها (۱)

من برگشتم

آهنگ فانک خفن آوردم

عمو رشید 👍

رونالدو 🤌🔥

یه سری از ادم ها رو زیادی بزرگشون میکنیم ولی طبل تو خالی اند...

یه ادم موندنی :) پاک

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط