#من.با.تنهایی

#من.با.تنهایی
دیدگاه ها (۳)

#تکرارنمیشه.

انسان چیست!

بازم مهراب 🙃

بااینکه بی رحمی...🙃🤞

ماتم تنهایی #تنهایی #تورک_اوغلی

یه روزی یک نفر ازم پرسید تنهایی کافه رفتیمن تنهاییکافه رفتمر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط