بچا من میخوام عقده هامو از این فیلم اینجا بریزم:

بچا من میخوام عقده هامو از این فیلم اینجا بریزم:
آخه دختره ی اوسکل خرررر اون مرده اوسکل چی داشت که رفتی با این ازدواج کردی :/
بابا اون قشنگی داشت موتور سوار بود اصن همه چی تموم بود
خواننده بود
نمیدونم یه خری مثل تو بود
یه دلغکی مثل تو بود وای حاجی دارم هرس میخورم
وای خدایا دختره خیلیییییییی خرههههه😐😐😐😐😐😐😐
دیدگاه ها (۰)

هعییییییییییییییی*:(

آخی ننه چیییییییی😆😆😂

پارت²بعد یه ساعت✦: هوفف بالاخره بعد یه ساعت یه قسمتو فهمیدی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط