خاک تو سر ویسگون برینه...همینجوری الکی😂

خاک تو سر ویسگون برینه...همینجوری الکی😂
دیدگاه ها (۰)

خب چون نگفتین بزارم یا نه...سکوتم که علامت رضاس...خب بسم الل...

خاک تو سر مغز منحرفت😑

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط